Saturday, August 23, 2008

tahniah along!

tahniah knp pulaks ni?
firstly sbb hari ni adalah hari tua along aku yg ke-28 (haha.. sudah tua makcik neh)
secondly sbb hari ni adalah hari dia bertunang!


yup, along aku bertunang & aku luper daratan di turkmenistan.
plan2 nyer mmg nk blk, tp apakn daya mereka2 di sini xpuas hati dgn test mggu lepas.

tghari td dpt la call rmh, tp sekejap je sbb memasing adalah bz & kedengaran riuh sekampung dek sedara-mara aku kt rmh tu.
kempunan la pulaks xdpt join kemeriahan itu.
tpkn, best jugak sbb xpayah membzkn diri buat2 kije rmh >:)

sure mase tgh prepare2 td;
1) embah xhenti2 bebel & xreti2 nk ddk diam
2) emak tensi2 dgn embah & start emo2
3) along kelibut2 dgn perangai emak & embah
4) eenn jd mangse keganasan emak, embah & along
5) busu buat2 pekak & buat2 bz supaya xkene bebel & xmo tensi2
6) abah lepak tgk berite kt tv1
7) & kalu ader aku, aku akan tdo kt sofa dpn tv (cube teka perangai saper saye tiru ini?)

ha' that is my family, kecoh2 kalu ader aper2 event.
kalu yg xbiase tu sure ingat kitorg gaduh2.

aper2 pun along, slmt hari tua & slmt bertunang!
semuga pjg umur & murah rezeki.
wedding plan thn depan eik?
hopefully aku ader kt daratan la time tu.
kene plan awal2 neh.

p/s: eenn, you are next! hehehe..

No comments: