Wednesday, August 13, 2008

1st post

walla, akhirnya sudah kepastian diri ini utk memindah ke blog baru neh.

knp pindah?
sbb kepayahan utk access friendster biler dipaggil berkhidmat utk negara.
mule2 tu ingat nk bukak fotopages or flicker, tp diblock juge web2 neh.
damit!

apa yg aku nk letak dlm neh?
1) dongenggan kehidupan
- nk transfer dongenggan kehidupan aku dari diary lame2 tu masuk sini & smbg berdongeng kt sini. so nanti xsemaklh bilik aku dgn koleksi2 diary yg akhirnyer jd sumber rezeki anai2.

2) khidmat negara
- yup, nk post kepuasan & ketidakpuasan aku berkhidmat negara kt sini. atleast ader tmpt nk lepas geram. hehe..

3) aktiviti luar pintu
- aku suke baca & print artikel psl aktiviti luar pintu dari internet. yg maner jd sumber kesemak-samunan kt bilik neh. biler ader blog neh, buleh la aku baca, post & buleh bace blk kemudian nyer. so, xde semak2 bilik neh.

4) gamab
- nk bukak fotopages or flicker xcukup pro, so aku rase baik la aku post aje gamab2 yg aku suke dlm sini.

5) bebelan kopitiam
- yeargh, bebelan aku isu2 semasa or aper2 crap yg aku terasa nk tuleh nanti.

nota kaki: hopefully aku buleh terus memblog kat sini. then kalu ader yg terbaca blog neh & terasa ianya xbest. aku peduli aper!

No comments: