Monday, November 10, 2008

kelibut melarikn diri

yeay, blk awal~
job x abis lg tp dpt blk awal sbb ader course.
bos terpakse release aku g course sbb traning aku way below schedule <- owh, harus post topic ini..

amat lh kelam-kelibut aku pg td.
siap2 kn report kul 630, chopper briefing kul 730, packing2 brg & chopper dtg kul 830!
biler sampey airport, tau2 flight ke kl kul 7 mlm.
damit, rushing2 xde makne!

try jgk la aku stand-by utk flight awal, tp minah 
receptionist ni buat muke ketat & mls2 nk layan.
asal eik receptionist suke buat muke ketat ngan aku? 
aku tau la aku pakai selekeh2, tp org pakai selekeh2 mmg xperlu dilayan ker?
ader jgk kasta2 kt negara aku ni ruper nyer..

bintulu sudah ader mall skrg, sudah maju woo~

sbb lama lg flight nyer, aku g la park city mall kejap.
tgh jejln kt mall tu, tibe2 laks mak aku call..

ibunda : ha' kt maner tu?
anakanda : erm, kt bintulu
ibunda : shopping?
anakanda : mane ader..
ibunda : xde2, g cari kn ibunda bla.. bla.. bla.. (list yg pjg lebar)

jenuh la pulak aku memusing cari brg2 ibnda itu, letih wo~
aku beli mn yg aku jumpe je, mn yg xde tu lelain kali je la.
sory ye ibunda..

sesampey kt airport, flight delay 1 jam la pulak!
aduish, dh la xtdo dr smlm neh..
mampus, selamba gedegang aku tdo kt kerusi2 depan counter tu.

airport bintulu xde tmpt letak brg, toilet utk mandi2 & tmpt tdo. not cool~

layak la tu.
muke selekeh, tdo sepah2..
hahaha~

p/s: jgn la delay lg flight aku mlm neh

3 comments:

harni said...

slamat pulang

kejora said...

parkcity mall?!!woo...area mane tu? dulu medan jaya je - kite g farley ek...rajin sket turun pekan g esplanade...nk mkn pizza, kite g pekan belah kanan...uuuu...i miss bintulu...hakhak...

citrus_medica said...

harni:
tq2..
ko ader plan2 menarik x?
climbing?

aliza:
tu la tu..
sudah maju bintulu sekarang~

erm, park city mall ni kat area pizza hut tu ha'..
byk dh kedai2 kt situ.

kt tmn medan pn dh penuh!!
farley dh membesar, pastu ader supermarket baru kt roundabout.
ziarah2 le bintulu kalu free ;)